Friday, December 31, 2010

My Header Contest


(1)kowg buat entry yg bertajuk.."My Header Contest"
dan letakkan header yana yg kat atas tu...
(2)kowg follow yana k..
(3)kowg boleh letakkan header yg sedia ada kat blog kowg
atau boleh juga kalau nak wat yg baru..tak kisah k..
(4)header bebas..apa saja ..janji menarik lew...;d
(5)kowg boleh letakkan 1@2 header..ok..
(6)tinggal link kowg kat sini k..senang yana nak tgk..
(7)tag 3 owg ye..
Itu saja lah syarat2 nyer..yana akan pilih seowg pemenang
terlebih dahulu yana mintak maaf..hanya seowg yg yana
akan pilih..munkin semua cantik2 tp yana terpaksa 
pilih sowg sahaja k...


okay.....last2, aku masuk jugak contest ni..tetttt...lama dh aku usya blog Rieyana ni...nak masuk xnak masuk..nak masuk xnak masuk...sbb aku x rasa aku berkemahiran dalam header2 ni..tgk header aku dh la...tettt..tp aku suka header tu..aku suka simple...then..dah nk dekat2 tarikh tutup ni...effa..kenal...sila rujuk entri sebelum ni..die srh aku buatkan header tuk die..sila rujuk entri ni..then bila dh siap header tu..mcm okay la..so org ptama yg tgk adalah cik dieyla...lantas aku mntak pndapat die kalo2 aku masuk contest ni..so sbb die gak aku masuk kot..thanks atas slalu support aku..hehe..okay..aku sertakan 2 header tuk contest ni...oh ye..hadiah seratus owhhhh...wahh..tu pon kalau ade rezeki...tgk org laen terrer2 owh..aku baru je blaja nk wat header..okay..jom tgk header..





header ni panas lg...50 something layer aku guna..baru td siap..sangat detail...buat padam..buat padam..akhirnya berjaya gabungkan beberapa elemen penting...elemen ape??..nanti lah aku ceritakan psl header ni...okay..header ni x bertuan lagi...sape yg bertuah dpt memiliki header niu..follower ke seratus??..top komentor??..atau sesape yg aku rasa nk bg??...kita tggu...tp ni tuk perempuan lah sbb tuk lelaki nanti aku buat lain...okeh...mngkin korang ckp nampak kusam...xpe..jgn risau..pemilik header ni boleh mntak tone warne tuk sesuaikan dgn blog die..nama akn diletakkan kat bhagian 'blog's nama'..then gambar akn berada dlm bulat merah gelap tu...antara tema2 warna yg boleh diubah..;


pink ke..hijau ke...nak warne asal ke..warne ungu mcm blog Rieyana ke..nanti akn diubah balik...doakan aku menang ye..hahaha..dh masukkan...tipulah kalau aku ckp xnak menang..syafiq..mey...terima kasih atas tagged tu...terima kaseh banyok...nanti aku wat gop mnde tu..leni xdop masa agi...hahahaa....terima kasih ye..umi jgn gerang2..bahaya..haha

tag 3 org 

wahh..semua org mntak header dr aku....bkn aku xnak buat..tp nanti2 lah...bnyk kerja..then..kalau aku bg bg..yg ni nak..yg tu nak..mati aku...hahaha...so tggu lah nnti aku wat la ape2 segmen ke ape ke...then ak bg la header..bsabar ye..blog aku bru blaja merangkak..hahaa...

10 comments:

haiqal said...

Wahhh,aku kena tag,masalahnya aku taka ada adobe photoshop pun lagi.mmg terbaik la kan

Akeylala xD said...

GOODLUCK :D

talibaru said...

blog aku xde header. maka, nak header2! *dengan suara gedik dan mata kelip2. sila jangan bayangkan

cikdieyla said...

aku kena tag lagi.. :))
oh,aku ada photoshop *tu pun kau yg bagi ,tapi tak reti guna sgt,haha..eh,header warna pink tu macam match lah dgn tema blog aku..muahaha...err..boleh la tu anugerahkan dkt kawan2..kan3??hehe.. :DD

dayah SnoW Heuka said...

whoaaa lawa header y dipetaruhkan ape2 pon gud luck :))

rieyana ynn said...

slmt pagi..thanks ya juin contest yana..good luck..;d

senydream said...

salam..wah panda erk gune photo adobe tu...leh tunjuk ajar sy x?..ada tpi xthu nk gune,huhu2....

Syazwana said...

cool gila header.

gud luck.

xD

shahfri shpie said...

@SEMUA...hehe..thanks bebanyakkkk....nk belajar jenguk2 lah...kat sini biasa ade tutorial photoshop..=)))

Mimiey.. (^-^) said...

salam kenal dr mimiey...

nasyieen.blogspot.com