Thursday, December 30, 2010

serba sedikit tentang diri aku..=)..[post berantai]

mari sini aku nak reveal serba sedikit pasal hidup aku yang sangat TERLAMPAU ini...tett

actually...ahhaahha....hambe ni maleh bono nk menaip dah hari ni....tetapi...demi-mu...aku taip juga lah....lgipun dh lama orang tag aku..dah 2 orang pun..hehehe...so petang yg sejuk ni..aku menaip buat kali ke-3...layan je lah ye..


Nama penuh dan lengkap
Mohamad Shahfri Shpie bin Sulong Shpie
shpie tu nama wajib kluarga kami,,ahhahaa,,,

Tempat yg aku ingin lawati
Australia...sejak TV3 siarkan dokumentari bercuti di Australia dulu...terus jatuh hati nk g sana...kalau ade duit lebih..nk g bln madu kat sana...so sape2 nk g australia sila apply jd bini aku..hak3

Insan yg dirindui kini
Ibu saya meh....9 tahun je dgn dia..=(

Insan yg paling aku nk jumpa
Entah lah..sesape je la....kalau tanya aku bab2 ni..macam sape idola aku...semua2 tu..mmg susah lah nk bg jawapan..

Sekiranya diberi peluang bermain, anda pilih
Soalan ni agak mngaburkan aku..mestilah aku pilih nak main...xkan aku nk pergi study..dah nama pon pilihan...hahaha...tettt..tgk keadaan la..kalau esok exam..bodoh la aku pilih nak main..tp aku ni x tentu juga..

Sekiranya aku diberi peluang untuk tidak melakukan sesuatu, aku pilih
perkara pertama terlintas..aku nk ubah segala benda yg aku wat dulu..sejarah hidup aku..tp ada org cakap..tanpa sejarah buruk2 tu..kita x akan belajar dr semua tu...tetttt..so mngkin 'let pass by pass'

Selain menjawab tag ni aku buat ape
aku menaip lah...ahhhaha...berchatting dgn cik dieyla di skype..eh cam lbeh kurang je ayt..ahhahaa...

Makanan yg aku paling rindu
Spaghetti yg mak yaya buat masa bukak puasa dulu..sampai skrang rasa nk mkn...tp x beli2 pon lagi....sedapppppppppp

Keperluan yg aku perlukan kini
tettt....seseorang yg boleh bg aku x rasa bosan..dan selalu bercerita bnda yg aku rasa nk berkongsi..dan the love..tetttt

Lelaki atau perempuan idaman anda kini..
Entah...x tahu la....yg part idaman tu kalau bertukar jd impian mngkin ada jawapan...=)
Habit buruk aku
Mungkin berangan...erkkk..buruk ke tu....ye lah kot..sbb berangan bnda x pasti..tetttt..dan juga mcm bebudak tu..mls study..ahha

Anggota badan kegemaran aku
ishhh...ermmm...malu lah...ahahha...dada....tetttt...aku suka tgk dada aku sdiri...then aku prasan dada aku tough..padahal x lansung...kah9..tetttttttttttttttttttttttt

Lagu kegemaran aku skrang
x tahu banyak sgt...aku rush sbenranya ni,,dh maghrib..mls nk pikir..tettt

Tag 3 orang

Describe tentang orang yg aku tag
Yaya==sebab kalau dia baca ni..then mana lah tahu rezeki aku dpat la merasa spaghetti tu lg skali..wink3
Jiwa gua==sbb dia adalah kawan aku dekat palam yg aku kenal drpada blogspot...
Nina==sbb hari tu tag aku..tp aku x buat pon..sorry....xde masa lg..tettt...

Describe 10 tentang org yg tag aku
Eta...
1)baik..
2)memahami..
3)pandai ambek hati...
4)pemilik blog tali baru(xde idea..haha)
5)pemalu
6)die pernah bg aku pinjam external(juga xde idea)
7)dia susah nk senyum bila aku nmpk die
8)doe baik hati sbb pernah ckp nk blanje aku eskrem..wink3
9)aku dpt gambarkan die galas bes balik kuliah..tp lupa beg warna ape..klakar..!
10)bila chatting dgn die..aku suka part last..die akn bgthu yg die nk off9..walaupon dh sejam lbeh chatting dihentikan...then die wish slamat mlm..simple..tp aku suka sesapa je yg buat camtu..tp ak x wat pon..hahaha..thanks eta

Xerra
1)kenal kat blog
2)pernah jumpa kat rafflesia skali..then aku tgr..'ni xerra kan'..walau hakikat mmg dh sah2 tu xerra..aha
3)buat aku gelak sebab dia ckp die percaya psl kisah cinta aku..
4)dia buat aku nk bace balik cerita tu...
5)die buat aku berfikir 2 kali sbb die kate 'sweet'..ahhaha..okay..jgn prasan shahfri
6)die kwn kepada kwn2 aku
7)xde idea dh..sbb baru je kenal die..
=)

8 comments:

cikdieyla said...

jawapan copy cat!!haha
bkn lebih kurang,tetapi same.hoisshhh.haha

maksu zerra said...

hahaha..
tatauu ahh pesalll...
bile pegi blog neyh nak gelak tanpa sbb ponn ada gakkk..

tapi seriuss ohh cite tuh mmg sweet habes...tp ble tahu tak btul..ahaha mmg lwk habes..tp best!!!~~

talibaru said...

pehhh. terharu aku utk no 1 tu. :DD

shahjiehan said...

awek je die kenal...huh

maksu zerra said...

eta mmmg baek kot..
hahaha

talibaru said...

zirah: *hidung tengah kembang kuncup ada orang puji*
:DD

cikdieyla said...

eta,cukup!!
kan aku pesan *jgn perasan*
hehehe

talibaru said...

kau xpenah pesan kat aku "jgn perasan"
;'(