Thursday, December 16, 2010

soal, persoalan, menyoal, disoal, soalan

sejak kebelakangan ni....mcm semua bnde aku buat x kene...semua bnde aku rasa....kecewa...putus asa...xde harapan...shahfri..oh shahfri.....hah...tp aku cuba pujuk hati supaya lupakan semua tu....jgn fikir negatif sgt...aku cuba gembira...masa bersama mereka..aku berjaya...bila seorang...rasa hampa...semua yg aku buat bersama..rasa hampa....sampai bila aku nk menipu diri sndiri...sorok perasaan sebnar dari hati...hah...karot...kita tengok...sampai bila aku bertahan utk menipu hati....siapa lg hebat...ego atau hati....kadang aku rasa bosan...kejar kejar hilang..hah...kat mana..?...ntah....mungkin kau ditakdirkan bersendiri....haha..kesian kau shahfri...hah..x pyh nk kesian kat akulah...shahfri..kuatkan semngat...mngkin x sampai lg....ha ye lah...x sampai lg..brapa kilometer lg..??..hah...shahfri, teruskan perjuangan...ha ye lah...setiap kali berjuang akn gagal...shahfri,,, ulang lg...nnti datang...ha ye lah...ulang dan hilang.....sudahlah....setiap kali ada...setiap kali hilang...pilih,, teruskan...lupakan....simpulkan.....semua kehendak hati..merana bahagia...itulah jalan.....
terus hanyut dalam tanda soal....ya atau tak...hah..berbelit..memancing guna pelampung...sekejap timbul, kadang tenggelam....mungkin teggelam dh putus dibawa arus.....ntah...kosong.....keliling, seru luahkan...tp didalam...aku tersirat.....kata org senang, lafaz dan ungkap....tp jln cerita...aku sendiri menyoal...wujud atau tidak.....kadang rasa seperti aku alat permainan...ntah...mngkin kerana otak terlalu aktif....selalu berfikir..walau tidak....inilah persoalan...kalau aku dlm soalan......

4 comments:

me.eta said...

asal kau ni?

maksu zerra said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

that is life..
pnuh tande tanye.
i2 yg buat kte jd matang.:)

cikdieyla said...

tande soal..apahal shpie?