Friday, January 14, 2011

2 alam seorang blogger


time isu 2 alam dulu meletop2 xde plak aku nk bukak cerita pasal ni...haha...so apa bnde yg main sorok2 kat dalam kepala hotak korang bila baca tittle entri ni...mesti Dr Romzey kan...haha..so tu membuktikan betapa besarnya nama dan pengaruh Ddr ni....err..aku slalu keliru eja nama dia..rozmey ke romzey..?..owhh..dgr kata Ddr nk buat dRbook plak lpas ni..wah3...x sabar plak...cepat la cepat lah~...nanti bila dh ada dRbook..aku nk ttup terus facebook..buuuu..pe barang Ff Fb ni..haha..Dr shpie...wahhh3...haha..ishh..x baek lah..sian Ddr..=P

okeh...sebnarnya entri ni xde kena mngena pon dgn Ddr tu...errr..korang pernah terfikir x yg korang semua ni ada 2 alam yg belum tentu serupa..maksud aku dunia alam maya dengan dunia nyata...td aku ada TERbaca tip nk mngorat..errr..okay...abaikan dgn tajuk tu...muka aku tgh serius ni..hahaha...dlm tu dia ada ckp pasal knapa ada certain lelaki2 ensem kacak bergaya cam aku ni ade yg x pernah melekat sorang awek pon..sebab~~~...diorang ni dekat alam maya punyalah berapi..tp kat alam dr rozmey nyata..mereka lebih bersifat malu, takut, x confident dan sebagainya...err..kadang2 aku pelik...dh ensem tp x confident..woihh,,ko petik jari pon awek beratur kot...*lain lah kalu muka cam aku..(*sila baca balik ayt td dgn perasaan sehabis tacing..)

macam blog lah jugak...korang hengat semua blogger ni bersifat seperti apa yg mereka lafazkan kat blog mereka ke..haihhh..x kot...ade sesetengah org tu..diorang malu nk bergaul..sbbnya yg td lah..x confident dan sebagainya..wah3...okay..untuk tidak dicemuh kerana dipokrit(wahh ayt ala-ala parlimen ni)..aku juga mngaku lah..yg aku ni xde lah x seberapi ni sebanarnya...maksud aku..aku ni xde lah peramah sgt...aku ni xde lah kalau jumpa org yg kurang kenal tu aku akn bersembang x brenti...tp knapa dekat blog ni aku mcm peramah sgt..sebab bila aku menaip..aku membayangkan kwan2 terdekat aku je yg baca dulu...entri2 mcm ni..xde nye kot org yg x kenal aku nk baca...bukan aku selebriti ponnn...kalau entri tutorial Photoshop tu aku percaya r yg orang akan baca...

berbalik kepada 2 alam td...kalau dekat facebook...punyalah..lancar je kan menaip kat chat box tu....ayat berapi gila..bila kat luar bila jumpa....tetttt...sepatah haram pon x kluar,,,kalau boleh nk sorok muka dalam baju...kalau call pon gtu jugak...sembang x igt dunia..tp kat luar cehhhh...hahaha...tp aku kalau kat call..aku lebih malu berbanding kat dunia luar..wahhh..shahfri ni pandai malu ke..wakakakaka...x tahu lah ape punca sebnar...errr...korang pernah x bila bersembang kat telipon...masing2 terkedu dan diam....huhhh...aku memang tension btol mnde ni terjadi...masa2 camni..otak aku memang liar la mencari idea...ahahhaha...pastu bunyi yg akn kluar dr aku..ermmm ermm dan ermmm...huh...dan yg paling x leh bla..bila xde idea..x smena-mena aku akn berdialog..'ha mcm tu r'...hahahahahaahha...ade tu caller aku tu tanya balik..'mcm tu ape..?'..hahaha...bengongg...so kalau ko nk bersembang dgn aku kat call....kalu ayt2 camtu kluar memang sah2 aku xde idea...sbenanya bila aku ckp camtu...aku xnak mendiamkan keadaan...sebab nnti kalu dua2 pihak diam..perkara yg akan dilakukan adalah menamatkan panggilan tu,...sob3..sedeh sudah..hahaha...so kalau aku berdialog ade la point lg..kah3...pandai x aku..hik3...tetttt

2 comments:

Aswadi Jawal said...

nice blog...
i follow u, do follow me back :)

talibaru said...
This comment has been removed by the author.