Sunday, January 30, 2011

empunya header tersebut...

wah wah wah....jawapan semalam...


1) pada umur berapakah aku pertama kali naik bas..?
 ~yg ni hampir semua betul...darjah 6...g lawatan ke melaka..kuala lumpur..dan putrajaya...first time jalan jauh ni...

2) pada umur berapakah aku pertama kali naik bas sorang-sorang..?
~yg ni, kalau diikutkan...memang tak ada sorang pun yg betul...hahahaha...jawapan dia...masa aku umur 16 tahun...aku masuk asrama masa tingkatan empat...SEMSAS..masa ni aku memang balik sorang-sorang....kepada mi-fie..maksud sorang-sorang tu aku naik bas dengan tak ditemani oleh sesiapa..lol..bukan naik bas seorang diri....


btw, pemenang dia jatuh kepada.....mi-fie jugak....sebab....sebab soalan pertama...tepat siap dengan alasan untuk menyokong jawapan tu...dan yg kedua..walaupun x tepat...aku consider tepat..sebab...secara logiknya memang betul..hahahaha...mi-fie..ni suggestion aku untuk header tu...kalau nak tambah sket-sket boleh...later bgthu balik..okeh...aku rushing sebnarnya ni..kawan aku menunggu di bilik die untuk menonton movie bersama-sama...yeahhhh







dan..yg x dpt teka dgn betul tu...takpe...aku ada satu lg header....tengok ni...mungkin esok or lusa..aku tanya soalan lg....

 

7 comments:

akmal afiqah said...

hiiiiiiiiiiiii.. wahhhhhhhh!! ak menang.. i like :P

cikdieyla said...
This comment has been removed by the author.
cikdieyla said...

bukan menonton movie bersama kawan2,tetapi "kawan2 menonton movie & saya tidur" :DD

cikdieyla said...
This comment has been removed by the author.
shahfri shpie said...

@MIFIE...tahniahhh!!

@CIK DIEYLA...penat sebab tu TERtidoooo..haha

cikdieyla said...

penat setiap kali menonton movie dan selepas lampu ditutup.haha.

shahfri shpie said...

hhahaha...ye kot....menonton itu menggunakan tenaga mata yg banyak kot..ahhaha