Tuesday, January 11, 2011

mari mengorat awek difacebook

wahhh...lame bebenor x mengupdate...tettt...entri ni xde gambar ok..aku mls gila nk mencari...haha..2 3 hari ni...aku ada baca psl Mark Zukerberg tu nk ttup facebook dan pekebenda entah...entah betul entah tak kan...tp kalau betul..mcm x bes je...tetttt...nanti berpusu-pusu dan berduyun-duyun lah manusia sibuk nak sign up blogger...wahhh..sila-sila...so stiap apa yg berlaku adalah pro n con kan....tp benda camni x boleh percaya sangat..sekarang banyak khabar angin je..tggu je lah..biar waktu yg menentukan..cewahhh

okay...normal bagi setiap pennguna facebook....lelaki atau perempuan...stalking..bukan stoking..ahahha...yeahhh..jgn nk nafi-nafi noh...paling sopan pun mesti korang stalk aktiviti kwn-kwn korang kan..so lebih kurang la tu...dan bila ada lelaki hensem macam aku ke perempuan hot ke...memang andalah sasaran utama...

okay..tadi..aku ternampak lah dekat news feet tu..ada notification psl new profile picture..kawan aku ni cun la jugak..so..oleh kerana aktiviti stalk meng-stalk ni adalah sebahagian drpd kehidupan aku  facebook..aku pun usya lah wall dia..btw...aku x lah kenal sgt die..kira cam kenalan la..jap2...sila bersangka baik terhadap aku..aku bukan stalker terhebat malaya okeh..hahaha *ayt cover

okay..yang x boleh bla...dekat wall dia...penuh dengan kiriman salam dan ucapan 'hai' drpd jejaka-jejaka yg hensem2 dan macho2 belaka *tgn didada mata keatas...what the..???? HaaaaaaaHa...agak2 lah wei..awek aku tu...ter-over kemaruk friendly sgt aku rasa..silalah jaga airmuka anda...dh la wall budak tu penuh ngan ucapan camtu je..untung lah~ budak tu..ramai peminat..haha..yg die plak g lyn je kot..hishhh...tetttt..kot ye pon nak kenal sgt..PM je lah...ni siap tanya2 bagai..'hai, boleh berkenalan?'...wahh..sopannya..bertanya dahulu...rasa mcm zaman2 skolah menengah rendah dulu plak..dpt no phone awek..text..'boleh berkenalan'...ahah..hai shahfri, mcm berpengalaman je...hahaa...x pyh la bgthu semua org yg kau nak kenal dia...ke nak tunjuk macho..ahhahaa...bnyk lg cara lah...pastu ada tu..ade gak yg post..'sorry lambat reply message u smlm...' ..what theeeeee????..kalau ayt dia..'sorry TIDAK reply message u smlm'..ni aku consider lah..maybe xde kredit..yg ni apa tujuan sebenar????...padahal kat bwh tu ade recent activity yg menyatakan diorang baru berkawan di facebook..

"ahahaha..alah Shahfri..ko je yg jeles...hak2...bla la"...oh yeahh...ape ke bangang aku nak jeles ngn menda2 tu..bukan aku kenal budak tu pun..tp tu lah..semua org ada pendapat sendiri kot..aku berani potong jarilah..kalau korang duk baca news feet kat home tu..mesti ada korang bermonolog..."ishh dia ni".."errr..ntah pape".."ensemnyeeeeeerrr"..."cun  gileeerrr"...kan9..?? ..menda2 mcm ni semua orang alami lah..normal...kalau berblog pun sama jugak...tapi kalau nak stalk pon jgn lah lebih..relex2 sudah...jgn sampai ko selongkar habis semua benda..lalu lalang kat wall die dah cukup kot...tetapi..benda yang aku nk ckp..psl td..kalau akulah jadi awek tu..aku malu....ye r..org duk tulis itu ini kat wall aku...yg ni nak kenal..yg ni say hai..yg ni kirim slm...tp tu kalau aku la...kalau korang aku x tahu plak...haha

ha ni satu lg..aku x paham la..ape kejadahnya mereka2 yg create page untuk kutuk2 orang2 lain...td masa aku blogwalking..ada plak ulas pasal page terbaru..'kami x setuju anna rafali menang AJL'...hari tu elia awek apex dh kena...hishh...hahahaa...btw aku terkejut bila tahu dia menang..n ada lah terdetik gak yg cam x bes dia menang..baru lg kot...tp xde lah aku nk g kutuk2...hahaha..sapa aku...manusia2...kita berbeza

1 comment:

cik mun said...

tipu je tu fb nak ttup..hehehe..