Friday, January 28, 2011

header free kat sini..!

sebelum ni..aku ada cakap nak buatkan header untuk follower ke seratus aku...then semalam..follower aku genap seratus...so nak kata bertuah kat follower ke seratus tu x jugak kot..sebab bukan aku nak bg kereta pon..hahahah...tp cuma header...tambahan pula..(dramatik gila ayat karangan BM ni)..follower ke seratus ni memang selalu bagi header kat follower dia jugak...mula-mula, aku fikir...xkan lah si Farique ni nak suruh aku buatkan header untuk dia...dia kan dah banyak buat header...diakan dh kreatif..jiwa itu seni!..eh silap-silap...~seni itu jiwa~..heehe..kan kan kan....namun begitu..ahhahha....aku x sangka kot...yg dia komen kat entri semalam tu...dia request header...hahahahaha...teruja kot....haishhhh..susah jugak ni...dia yang dh berpengalaman buat header tu bg kepercayaan kat aku suruh buat header untuk blog dia..perghhh...mcm gempak je..hahaha...entah-entah nanti kena gelak je..hahhahaha....okeh..pape pon...aku akan buat lah jugak..dah tuan dia dah mintak kan...heheehhe...tp..aku x rasa yg header tu siap secepat mungkin...nanti lepas raya cina mungkin..hah hah hah....


dan..seperti yang dijanjikan dalam entri semalam...aku nak bagi header kat atas ni..dengan menjawab soalan aku....oh....btw...oleh kerana aku gila membuat header dihujung minggu ni..petang tadi aku berjaya siapkan satu lg...bhhahaah...untuk header tu..aku akan bg esok or lusa pulak....okeh..tentang soalan tu..aku buntu idea seh...hahaha...malam ni..ade banyak gila bas masuk dalam kampus aku..sebab kampus aku jd tempat atlit-atlit bermalam untuk minggu ni rasanya...haha..so solannya ade kaitan dgn bas...dan korang cuma teka je ye...kira sapa yg jawapan paling hampir pun aku istiharkan menang...malam esok aku bgthu jawapan...

1) pada umur berapakah aku pertama kali naik bas..?
2) pada umur berapakah aku pertama kali naik bas sorang-sorang..?

hahahaha....so siapa teka paling tepat menang lah ye...hahahaha...errrr...ni untuk korang-korang yang nak header ni je ye...nanti jgn teka betul..tp xnak pulak..ahhaahah...so selamat menjawab..korang cuma perlu komen kat entri ni je ye....x payah semangat-semangat buat entri ke apa..? ni bukan contest..hoho

9 comments:

Lelord said...

Hhehehehe akak nak teka
1) 1st time nek nas ms umo 5 thn
2)1st time nek bas sensorang umo 15thn, ekekek nak g skool

cikdieyla said...

1)1st time naik bus masa rombongan tadika..antara 5 @ 6tahun
2)13 tahun.masa tingkatan 1 sbb kena duduk asrama.kot lah.
HAHAHA

LyNn'Azlina said...

nak teka gak...
1-nek bas first time masa darjah1 kot..ada rombongan g melaka..hihi
2-nek bas sengsorang lak masa sek.men kot duk asrama..umur 13-16
mintak2lah betul jwpn ni nak header free!

Abdul Farique said...

disebabkan ko beriya-riya sudi nak buatkan header untuk aku , maka aku pun beriya-riya buatkan header 3D untuk ko .

takpa aku just nak exchange header ngn aku , add aku di fb . search Abdul Farique FarLyana

sembil9n said...

gud work ;)

akmal afiqah said...

beb,nk try nie...

1) drjah6.. mg g lwtn lepas upsr..
2) xpenah.. sebab dlm bas mesti ade org lain gak kan.. xkan mg sorang2 dalam bas..haha

eka said...

1 : first tme naik bas : 4 taun .
2 : 5 taun sebab merajuk mak kau x bagi kau jadi otromen , kan kan ?

Anonymous said...

nk join gk la...kikiki..
1 tme urr hg 4 0 5 taun kot..
2:form one..
main taramm jer..
ak bce pnyer entries hg da pning coz bnyk sgt da bce..kikiki...
hope ak y dapt..agagaga...

haninihanis said...

1st nek bus 6thn.
nek bus sorang2 maybe mase form1 kot

if jwpn ni ta betul pon, cikguhanini still nak header gak. bole kan bole kan?