Sunday, August 21, 2011

hidung kembang kempis dan kembang kempis

hi, kerap kali update blog sekarang

rasanya, x sampai sejam pon lagi aku update blog hari ni. kan aku dah cakap, bila xde kje,aku boleh dan boleh menulis lagi...*bila aku cakap?

tahu apa aktiviti malam aku?. hahaha..kadang2 tak payah tunggu malam pun..siang pon aku bantai je...haha, lanatk lah apa kau nak cakap, tapi sbenarnya aku suka photoshoot,,bhaahhaa..berbekalkan muka seposen, aku snap je gambar sdiri, timer..tet tet tet,,siap,,,sbb tu most of aku punya profile picture gambar satu sen yang aku ambik sendiri...lalalalala...skarang aku blajar buat mimik muka bodoh kat cermin..sbb banyak muka aku dalam gamabr selama ni (gambar yang bukan aku ambik sendiri) balik-balik senyum kambing....sebenarnya aku malu bila orang ambik gambar saya...bluekkkk...ini serius, lepas ni saya dah x nak malu lagi,,

*test market derrr

sebab aku bangga dengan apa yang aku ada, muka sploh sen ni lah yang aku akan bawa sampai mati, err, kalau ada duit lebih boleh r buat pmbedahan plastic....hahahaa,,

1 comment:

talibaru said...

uuuu~ galaxy s seyhhhh~