Monday, September 19, 2011

gloomy

Hey.... Itu bukan merajuk. !!




Ada masanya...aku akan diam.. Pedulikan orang lain. Orang akan kata 'kau merajuk' .. Tak!!! Cuma aku x pandai sembunyikan perasaan negatif... Aku akan diam, senyum tanpa keikhlasan, dan jawab pertanyaan tanpa banyak kata..

Hidup kadang kala 'complicated' ada kalanya sangat amat complicated.

Published with Blogger-droid v1.7.4

Sunday, September 18, 2011

Pokok tinggi

Hi...baru balik dari bengkel motivasi anjuran fakulti aku..

pmandangan dari Masjid Tungku Mizan 7.17am


Mula-mula mmg rasa nak pergi xnak pergi je...last-last pergi juga... Makan free, siap blh tmbah lagi.. Sbb ramai x dtg.. Pengisian majlus ni bes lah jugak..sbb pengceramah best best...suasana pon bes...sejuk je...dapat knal orang yg blum dkenali... ;)

"kalau ingin menjadi pokok tinggi, bersedialah ditiup angin.. Kalau tidak rela ditiup angin, jadilah rumput yang dipijak orang"

~Ustaz Badli Shah alauddin


Published with Blogger-droid v1.7.4

Friday, September 16, 2011

KFC yg free dan best

Hi...malam yang kenyang

Roomate yang agak riuh dan kepoh.. Semangat dan baik hati..hah hah hah.. Pagi-pagi bangun ada orang bancuh milo, kalau nasib baik bolehlah makan nasi lemak.. Haha... Dan malam ni, roomate yang baik hati dan agak berada dengan kacaknya membelanja kami makan kepsi... Terima kasih!! Lupa nak cakap, tart telur kfc terbaik gila..paling sedap yg pernah aku rasa kot...jatuh hati sudah.. OMG!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tuesday, September 13, 2011

menung

:(



"knapa kau macam banyak termenung? asyik pandang kat luar tingkap je" ~roomate




Published with Blogger-droid v1.7.4

Monday, September 5, 2011

langkah pertama bakal consultant

hi...nak masuk u dah!

esok bakal tiba, hari ini bakal berlalu...





sarjana muda sains pengurusan pembinaan (dengan kepujian)
3 thun setengah,
kolej perindu UiTM Shah Alam
Fakulti Senibina, Perancangan dan Ukur (FSPU)

Sunday, September 4, 2011

mendegus..




bila tak tegur, rasa nak tegur, bila dah tegur, rasa mcam...

lebih baik tak tegur