Wednesday, November 30, 2011

rasa

aku tak harap aku dapat rasa tu sekarang
aku tak harap aku dapat rasa selain itu sekarang

aku cuma harap aku dapat hilangkan rasa ni!




rasa macam orang bodoh terkontang-kanting nak keluar dari rumah yang dianggap berkunci tapi sebenarnya tidak

.

1 comment:

Anonymous said...

kalau boleh patah balik, dia takkan buat kau rasa apa yg kau rasa masa ni.
sbb dia dah rasa sakit tu.
maaf tak boleh ubah apa yg dah jadi.
tapi, maaf jugak.