Thursday, March 1, 2012

i am blogger

Aku nak sangat aktif blog macam dulu, boleh tarik ramai reader. Traffic melambung.

Masa tu aku yakin je memnaip, apa yang keluar terus taip, tak pikir panjang. Tapi sekarang bila aku dah banyak blogwalking, aku jadi kawal apa yang aku nak cuba sampaikan. dalam talifon dan laptop aku belambak nota-nota yang aku karang yang asalnya nak publish, tapi akhirnya tak. mungkin ni peringkat pemikiran yang makin berkembang sebab faktor pertambahan usia. Mungkin!